عدم فاصله بین دندان ها
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

 بستن فاصله بین دندانی

با مشکلان فاصله بین دندان و اینکه این مشکلا باعث ایجاد فاصله ی بین دندان ها میشود تا حدودی آشنا شده اییم اما موردی که ایجاد میکند و مشکل ساز است به این صورت است که فاصله بین دندان ها گاهی جویدن را دردناک می کند، شیوایی گفتار را مختل می کند یا باعث خارج شدن صدایی سوت مانند هنگام تلفظ بعضی حروف می شود. به علاوه احتمال پوسیدگی دندان های فاصله دار به دلیل گیر کردن غذا در این فضا بیشتر است. رفع فاصله بین دندان ها لبخند را زیباتر می کند و چهره ای جوان تر و سالم تر را به نمایش می گذارد. همچنین با بستن این فاصله درد ناشی از آن از بین می رود و دندان ها از آسیب دیدگی جدی در امان می مانند.

مطلبی از دندان های غایب 

در این مطلب قصد داریم از دیگر مشکلات دندان که باعث ایجاد فاصله بین دندان ها شده است صحبت کنیم . متخصصین و مشاورین دندان بعد از بررسی لازم مشکلات را در این زمینه پیدا کرده اند.  نداشتن دندان از بدو تولد یا از دست دادن دندان در اثر سانحه و ضربه دیدن دیگر دلیل فاصله دار شدن دندان ها است. نداشتن دندان های ثنایای کناری در فک بالا گاهی افزایش فاصله بین دندانی را به دنبال دارد. دندان های ثنایای کناری به دندان هایی گفته می شود که در هر دو طرف دو دندان قدامی وجود دارد. در صورت وجود نداشتن این دندان ها دیگر دندان ها به سمت فضای خالی حرکت می کنند و غالباً چندین فاصله بین دندانی ایجاد می شود. از دست دادن دندان و اقدام نکردن برای پر کردن این جای خالی در نهایت به فاصله دار شدن دندان ها می انجامد.





:: برچسب‌ها: ارتودنسی دیمون ,دیباند ارتودنسی ,سپریتور ارتودنسی ,باندینگ ارتودنسی ,روش های ارتودنسی ,مراحل ارتودنسی ,بندینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: